2007......

Villket år...  mycket  har man hunnit med......  åkte hem på jul ... hann med det mesta fullt upp 
åkte upp till kalsta tor innan ju sen vidare hem till sveg på fredag va hemma vid 15 tiden sen tvättade bilen direkt..
Lördag morgon åkte man till sälen  å hälsade på vovvarna en sväng  mysigt.
 Söndag lilla julafton hos farmor

Måndag julafton först till Björnrike sen tillbaka till farmor 10 mil mellan
Juldagen tis frukost hos maria sen lite hockey, å juldagsdans =)
Annandagen familje bowling ryden mot busk BUSKARNA vann jippie

Torsdag morgon åkte upp till ö-sund å hälsade på vart kvar där tills fre
Fredag kväll  hemvändar pub booring...
Lördag hemma på bara tok det lungt å städade bilen å packade det jag skulle ha med ner..

Söndag bar det av neröver igen åkte förbi sthlm å hälsade på   mysigt... mysigt...
Måndag vidare neröver till kalmar blev ett lungt nyåår va nere här vid 19 tiden sen skulle man upp å jobba
vid 8 nyårsdan...

Det va vad jag hann med på min ledighet över jul ganska mkt faktiskt..

annars har jag bara tagit det lungt försöker få ordning i lägenheten men men det tar nog lite tid.

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0