Hallå där..

Nu var det länge sen jag uppdaterade...

Va hemma i påsk å åkte skoter å  hälsade på vovvarna.. =)

åkte hem igen den 4/4 Malin skule hämta mej i mora då hon ändå passerade deä .. fick punktering 2 mil söder om mora =( men men det fixade sig.. men vi fick ju ha extra däcket på så det gick i 80 km/h hem till sveg =(
Åkte till lofsdalen å hälsade på på fredag kväll kortspel,  vin å lite mys... trevligt trevigt..."de e "plump" som e det riktiga kortspelet då man inte behöver bry sig om nån medspelare"

5/4 döptes lilla Oskar André Busk.. vi var över 50 pers på dopet å då va det ändå bara "familjen" jätteskoj han växer ju så det knakar. snart springer han väll runt på golvet.

kvällen blev det kortspel igen =)  utklassning i 4mansvist ... 9-20 tre raka vinster =)

söndagen blev lugn va hos "syrran2 å tog det lungt hela dan.. hann hem lagom tills oskar skulle sova.
Måndag åkte man ner hit till kalmar igen hann sova en sväng då jag kom hem innan det va dags att jobba igen .

I vekcna har jag jobbat kväll Mån Ons Tor. gött med sovmorgon. =)

I sommar ska jag jobba i borgholm v.25-35 men ska hem över häddalsyran iaf =)

idag så e det mulet å regn +5 grader suck suck. imorrn ska man jobba igen .


Kommentarer
Postat av: Syrran

Fan va bra att du e hem över yran! Vi har bestämt att d blir potatissallad å rostbiff i år för den där grillningen lyckas vi ju ALDRIG me haha ;)

2008-04-24 @ 08:58:35
URL: http://luzzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0