VILKEN DAG......

i morse vakanade jag av telefonen, det va en kille som ringde ang att jag svarat på hans lägenhetsanons på ängö.  va dit å kikade i kväll en välldigt mysig lgh. nyrenoverad i veckan högt i tak, en etta med en sovalkov kan man säga. nytt kök. vardagsrummet ger utsikt över varvsholmen och lite av kalmarsund.


va till cissi å klippte å färga håret i dag på fm ... snyggt som attan blev det om jag får säga det själv..

va oxå på öland å klippte lite gräs hann halva gräsmattan på 2 timmmar. sen blev det
mörkt..



MIN SÖTA BRORSON.....................
http://web.telia.com/~u75602170/Trulle.html

vill åka å se han NU....


Kommentarer
Postat av: Majsan

Låter som en mysig lägenhet. Blir det nått av den? Åh va söt han är :-)

2007-11-02 @ 21:56:12
Postat av: Carro

Hej Anneli! Ville bara tacka för en suverän helg hos dej i din stuga! Hade verkligen så himla roligt! Hoppas på fler gånger! ;-) Sköt om dej! Puss å kram!

2007-11-15 @ 21:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0