3 DECEMBER UTAN SNÖ

HÄR E DET INGEN SNÖ ALLS SUCK SUCK

har jobbat i helgen å kommer att jobba kortpasset dom två kommande lördagarna men men då e jag ledig 21-31 dec börjar jobba igen 1 jnuari kl 8. gött


tack brudar för forum det va jätteskoj att ni kunde följa
jag ska nog inte dricka rödvin på förfest något mera,  =)


Får igen min bil nu i veckan. yippi har saknat den.
 sen va jag iväg å hämtade mitt köksbord i fredags hihi göörfint.. nu väntar jag bara på soffan sen ska jag bara hittta tvbänk å soffbord sen e jag nöjd..



Kommentarer
Postat av: Helena

Där sa du nåt: nada rödvin för dej mer. Varken på förfest, huvdfest lr efterfest *tss* ;o)...

2007-12-04 @ 08:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0